December 19, 2010

blog simple aku

assalammualaikum
haa..dah jawab salam aku ke belom..
yang islam wajib jawab aw..


occay,, ni blog aku.. atau lebih dikenali sebagai blog baru.. (asal aku ase formal semcm neh) =______= blog ni simple jer.. tak banyak karenah ye.. SIMPLE aku kat sini mksudnye mmg telampo simple.. jadi korang jgn dulik sangat dengan kesimplelan blog haku ni.. aku ni mmg suke ngn simple jerk.. taknak lebehlebeh.. (aku taktaw le pehal aku ase FORMAL neh.. mcm wat ucapan lak.. huhu)


ok.. abaikan perenggan diatas.. aku wat blog ni saje2 isi mase lapang.. mase lapang aku mmg telalu lapang sesangat.. lebih luas dari perkataan lapang le gamaknye.. aku ni baru 15 taon.. so mmg pikiran aku ni jernih lagi.. ato lebih faymous dgn word budak hingusan dlm arena berblogging niee.. tapi haku dulik ape.. suke ati aku le nak beblog.. aku punye blog bkn engko punye.. *tetibe emo* ==______________________==

 okok.. abaikan perenggan diatas.. awal2 dah emo.. muehehehe.. soooooo arap adela org nk bce entri entri aku yg ntah pape je nnti.. hwehwehwe..

haaaaaaaaaaaaaaaaa
g satuuuu
 
 
korang2 yang sudi mai singgah blog haku yang telapo simple tahap cipan niee
time kasehhh lee sesangat yeee..
kalo dah mai tuuu..
mai laa jadi follower kitee iyeee..
ekeke *gedik je
kalo dah jadi follower tu..
ikhlas2 kan diri singgah di blog aku tiaptiap arii
(amboi.. melapo sunggoh haku ye..)
 
 
wakakaka


hermmm.. otak aku dh tak dapet nak pikek lagi da neh..
nak tarok pe g ehhh..

oklaa.. itu jerk ntok entri petame aku neh..


 assalamualaikum..



babai!

No comments:

Post a Comment