February 1, 2011

10 TIPS PIKAT LELAKI =)

salam sayang semua.. hari ni aku baik sesangat.. aku nak bagi tips.. aha..



ekceli.. tips ni bukan dari idea aku.. ni hah.. aku cedok dari blog AQILAH
kalau aku bagi tips.. alamatnya sampai ketua korang tak belaki.. muohohoho



oklah.. engkau layan je ah tips tips nak memikat ni.. bab memikat ni pompuan kena reti sikit.. jangan jadi macam aku sudah.. hoho




jap jap



tips ini hanya untuk lapanblas tahun ke atas.. yang bawah lapanblas.. tak boleh ikut.. korang kena balajar dulu pastu baru boleh cari j0d0h.. wakakaka




tips tips nya adalah==========================================


  1. sentiasa senyum dan jangan sombong apabila sedang berinteraksi dengan mereka (haa.. ingat tu.. bila sedang borak ngan depa jangan muka masam ja.. tak elok.. nanti depa tak lekat.. senyum tu.. kena ikhlas jugak ea)
  2. pandai memasak adalah ciri utama mengapa lelaki mudah terpikat dengan anda (yang tak berapa pandai memasak macam haku, cepat-cepatlah pergi belajar ea)
  3. berperwatakan menarik mampu menarik minat mereka (pompuan yang over chicky gediks tu, depa tak minat ok)
  4. jujur dan sentiasa merendah diri (janganlah engkau engkau tak jujur ngan depa, kalau tak "salamalaikum" )
  5. lakukan apa yang dia suka dan jangan lakukan apa yang dia tak suka (part ni aku tak berkenan la =_=)
  6. lelaki sukakan perempuan yang suka berterus terang tanpa menyembunyikan sesuatu (korang kalau nak berterus terang, agak agak lah ea)
  7. mempunyai tingkah laku yang baik dan lemah lembut (seratuspratus aku setuju)
  8. bijak menyesuaikan diri walau apapun keadaan (ea lah tu)
  9. jangan terlalu mengkingkongkong (360 darjah aku setuju)
  10. ketika berinteraksi dengan mereka jangan lupakan bahasa tubuh yang anda ketahui seperti mata dan tangan (kalau yang MUSLIM lebih mujarab tak payah buat ea.dosa aw)


itulah tips tips yang dibagi oleh AQILAH dan yang telah dicopet oleh aku untuk ditempek kat blog haku


sesiapa yang nak try mikat mikat ni.. boleh ah korang try tips kat atas tu hahhh.. kalau tak menjadi jangan salahkan aku.. salahkan si AQILAH ea.. h0h0

adalah jugak tips yang aku tak berapa nak setuju.. macam point nombor lima tu.. bagi aku.. baik kita jadi diri sendiri.. kan senang.. betol tak? kalau tak betol.. lantaklah.. ADA AKU KESAH? muahahaha


oklah.. itu sahaja tips untuk masa ini.. kalau aku ada tips lagi nanti aku tempek kat blog sarang tikus ni ea..


sampai membaca lagi wahai readers readers sekalian..


assalammualaikum.. bye >_<

No comments:

Post a Comment