June 2, 2011

CANTIK JELITA ANGGUN ;)

assalammualaikum. hi ;D


hari ni saya nak jadik budak baik. hari ni je. huaahuahua. tengoklah baik nya word saya hari ni. tak macam hari hari lepas tu. macam kasar je. tapi hari ni. macam baik je. alaaa. suka nya saya jadi baik untuk waktu ini. ihihihihi. auu~ macam nak tampar pakai kaki laju laju je XD


mari kite tengok gambar yang cantik. sejuk perut mak diorang tengok kan. anak semua dah besar dan cantik pulak tu. jelous saya tahu (=_=)


semua gambar gambar di bawah saya tak curik dari blog orang tau. tak tak tak (sambil geleng kepala) kan saya dah cakap, saya nak jadik baik. jadi saya suruh encik google yang carikan untuk saya. tengok! baik nya saya. tak curik orang punya (-,-)

ibu yang jelita ;)

sentiasa anggun walaupun janda

comelnyee (=

sangat anggun

cantiknyeee  ^_^

ayu cantik jelita anggun (^__^)

jelita anggun milikmu (^^)



tapi yang palinggggg aku suka tengokkkk *oppssss. tertaip word kasar. im sorry. dah tak baik daaa. hmp.


hehhh! lantaklahhh. AAK- ada aku keyshahhh



meh tengok yang comel cantik anggun macam bidadari ni. SUBHANALLAH ;)









yang ini tiada tandingan. memang SUBHANALLAH =)



tapi yang ini . . . .



ASTAGFIRULLAH 



cantik memang cantik (=___=)


gambar yang lasttt tu. ALLAH! make up muka macam tabur cat aje. tak payah di cari, kutu mayang aku sendiri lari. muahahahahaha XD


apa apa pun. CANTIK ITU SUBJEKTIF. cantik diluar tidak beerti cantik di hati. CANTIK DI HATI adalah cantik sebenar bagi ku.


ok. itu sahaja untuk n3 baik aku yang tak menjadi. tengah jalan, aku dah lupa yang aku ni baik. oppsss! sorry


ok ah. bye



wassalam *senyum ^___^

No comments:

Post a Comment