June 5, 2011

It's okay. Erul tetap pemenang ;)

assalammualaikum. hi ;)


ANNYEONG HASEYO :D


hehe. jangan terkejut uolls. aku memang fanatik gilak dengan ERUL. sorry to say. pihak astro macam saja je kasi dia keluar. hoho. aku memang tak puas hati dengan result ni. tak caye pulekk~

tapi apa apa pun. it's okay. erul keluar bukan beerti dia kalah cam tu je. dia menang kat hati kitorang ok ;)

kepada yang tak suka dia. lantaklah. ada aku kesah. aku minat erul cause dia ni memang bersemangat gilak bila buat tugasan or apa apa je ah. memang aku tabiikk sangat. kalau pelajar lain. mesti diorang akan merungut. pastu cakap tak suka la. tak adil la. whatever la korang kan. tapi erul tak pulekkk~

ok. aku tahu. yang tak minat kat erul mesti korang akan cakap. "ehhhh! mana ada" "HOHO! menyampah aku baca ni" "erkkk! rasa nak telan hidup hidup pulekkk budoq ni"

HAHA XD. whatever. kan aku cakap aku fanatik gilakkkkkk dengan erul. jadi bila dia buat salah sikit pun aku tak nampak ok :P

so, bila dia tersingkir tadi. aku memang meraongggg hah~ tak dapat nak terima takdir pulak. tu ah kan. tapi nak buat macam mana. aku pun bukan nya ngundi sangat. setakat ngundi 3,4 kali je memang le tak naik naik. HAHA XD

lagi satu. erul ni dulu pun pernah masuk mentor. mentor dia Jack Malaysian Idol tu. masa tu dia guna nama HYRUL. ok lah tu

semua pelajar af9



ala ala korea ;D

kiki baa (=___=)


tiba tiba pulekkk kikiba. well, aku tengok tadi dekat page AF9  ramai je yang dok kutuk dia tadi. yang tak suka tu, memang ni ah masa yang palingggg sesuai nak sakit kan hati fans dia kan? lantaklahh~

btw, dia dah ada single sendiri. and the most important thing is dia talent. kalau dia banyak belajar lagi. confirm cantik punyee~ 

HOHO. ayat skema

ni single terbaru dia ;)




ok lah. lain kali aku tulis pasal erul lagi ea. nak tidur ni


aku harap si erul ni akan berjaya!


bye uolls.




ANNYEONG HASEYO ;)



wassalam :D 

No comments:

Post a Comment