December 19, 2010

cut cut cut

assalammualaikum

kalo tak jawab dose
==________==



besesuaian dengan entri aku kali ni.. cut cut cut.. ato dalam bahase rasmi kite POTONG POTONG POTONG.. aikkk.. sensintip lak aku endengo nye.. huhu.. *motif



ok.. balek kpd yg asal.. hari nie aku potong my hair.. (manglish) rambut aku dulu mcm dawai yang dah bejarut dgn _________________. (aku tak taw pe ntah nme minatang tu).. soo.. aku amek keputosan-untok-memotong-rambut-aku-sendiri-macam-bapak-kandong-aku..ok.. aku tipu.. aku tak potong rambut aku.. aku g kedai.. kedai apee.. kedai makan.. mengong punye soklan.. huhh.. 


aku g kedai tu ngan makbapak aku.. gilekan.. macam-budak-tadika-yang-takot-ngan-gunting-teros-ajak-makbapak-g-kedai.. muehehehe.. malu ngan diri sendirik.. budak macam aku g kedai gunting ambut ngan makbapak.. orang len dah ble jalan kaki g sendiri.. tapi.. itu bukan aku.. aku-budak-yang-sangat-baik-dengan-mak-bapak.. kesana kemari ikot montot makbapak aku.. wakakaka.. yeee.. aku tahuu.. aku dah besau.. malah badan aku lagi besau dari bapak aku.. aku tahu aku tahu..
 
 
tapi takpee.. aku dulik ape ngan maki makian orang lua sane.. aku memang baek taik kucing sesangat.. aku suroh amoi tu potong ambut aku macam sharifah amani punyeee rambott.. tapiiiiii.. amoi tu ble plak tnyee ngan aku sape sharifah amani.. hey amoi.. lu tak tengok tv ke hapee.. tulaa.. asyik ngadap rambot orang jerkk.. sharifah amani-yang-comel-lote-kiut-macam-barbie-pon-tak-taw... ape punye amoi la engko niee.. tak masok dalam 1 MALAYSIA langsong.. huhhhh.. sengal.. *emo jap


bile amoi tu kate die tak taw sape itu sharifah amani.. aku pon g lah carik majalah rambot.. memang sah amoi nie tak satu malaysia.. sume gambo orang cineeee jerk.. huhhhh.. sooo.. aku jompe laa satu pic rambot yang sejibik sebijik macam sharifah amani.. tapi tak same sangat ponn.. huhhh.. sengal lagi.. kalo aku tawu jadik macam niee.. baek aku bawak gambo sharifah amani dari omah.. 
 
 
 
 

comel kan kan kan


aku nak ambot cam gitu.. tapi tak jadik.. amoi tu potong square jerk.. ape da amoi nieee.. nie fesyen ape ntah die tarok kat ambot aku niee.. lu ingat nie ambot mak engko kee.. haaahh.. ishhh.. mengongg la amoi niee.. nyesal aku cut ambot aku (manglish)


tapiiii takpe.. syuko aku maseh ade rambot.. takot gak kalo kalo amoi yang-baek-hati-cantek-anggun-macam-bidadari-tu gondolkan rambot aku macam FAIZAL BIN ISMAIL aka FBI.. huhhh.. nasibbbb nasibbb..


tu jerk ntok entri pasal rambot aku.. dari dawai macam ________ (macam pe iekkk) aku pon taktaw macam apee.. takpe takpe.. yang patah tumboh yang hilang bergantiiii... *ade kaitan ke






p/s: aku tak akan penah menyesal gunting ambot kat situ.... sebabbb???





assalammualaikum

2 comments:

  1. sian..sengal jugak amoy tu ea..muehehehe

    ReplyDelete