December 21, 2010

kenapa [a d w a b i s k u t ] ???




assalammualaikum
 hyep





aku nak shareshare ilmu ckit ari ni.. wahhh.. ilmu kerr?? huhuhu..  takdopla.. aku bukan nak share ilmu aku neh.. ko hengat aku banyak sangat ilmu kee.. non hadooo.. ilmu aku telalu cetek.. insyaallah aku memperbanyakkan ilmu aku.. tapi itu nanti aku cerrr.. okepp..

ari ni aku nak begitaw ngan korangkorang sume.. kenapa aku pilih cik adwabiskut.. haaa.. why?? nape mesti nama adwabiskut.. nape bukan adwakentut ke.. adwacomeyyyy ke.. adwachezzy ke.. adwa adwa adwa keeee... kan kan kan.. napeeeewwwwwww ieeeewwwwkkkkkkkkkqqqqqqqqqqqqQQQ???

okep.. mengong la soklan cik adwabiskutttt niee.. huhhh..

abaikan

aku pilih nama adwabiskut niee mesti la besebeeebbb.. sebeeebbbsebeeebbb nya adelahh
















  1. aku punya suke lahh.. ko sebok napee???











muahahahahaa... takdoplah.. saja nak sakit ati.. wakaka..
sebeebbb nye adelahhhh



  • cik tu enkauorang tahu lah kannn.. kalu taktahu jugak.. aku hempok kepale enkau ea..





  • adwa lak nama haku.. [bukan nama sebenar] yang nama sebenar nye cuma adWA jerk.. ADwatu nama pakwe haku.. huhuhu.. okepp.. haku-tipu-engkauorang.. sowieeeeeewwwww
 
 


  •  biskut pulakkk banyak orang salah paham.. hampir 99.9999% kata-itu-adalah-biskut-yang-bahasa-penjajah-maksodnye-cookiessss.. ishhhhh.. mana adeee.. yang penjajah ponye bila di translate jadi biskuit.. yang aku punya biskut.. taksama okeeeeyyy.. 
 
 
  •  biskut aku maksodnya.. kejap adooo.. kejap non adooo.. haaa.. itu diooo...taksama ngan maksod penjajah ponyee kann.. huhuhu.. aku letak biskut sebab aku tahu nanti aku tak salu hapdate blog haku.. aku kan bakal dudok asrama.. so.. aku tarok la nma biskut.. aku balek omah maybe duominggu sekali.. jadi jaranglah aku menghapdate blog haku nehh..  *aku harap sesangat takdople yang jemu tengok entri yang sama je bila datang blog sesawang nehh..












p/s: itula mende aku nak share.. konon nye ilmu.. hahaha.. ilmu keeerrr?? jahatlah adwabiskut neh..










assalammualaikum
papai!

No comments:

Post a Comment