December 23, 2010

malam yang HOT

assalammualaikum
hyep





malam ini HOT!!!!!! walaupun hujan lebat di bumi kenyalang ini. tapi aku tetap rasa HOTT. ehemmm. bukan HOT yang negatipnegatip tuh. tapi yang positippositip punya. ok


apahal gua HOT malam ini. padahal hari hujan. okep. straight to the point. malam ni aku tak boleh dudok diam. montot aku panas. tangan aku sejuk. kepala aku berat. kaki aku cramn. mata aku juling. hidung aku bengap. dan sebagainya (amacam boleh masok dalam contoh esei tak??) hakhakhak


okey okey. aku taknak kena lempang. malam ni. aku tak boleh tido. esok aku WAJIB amek result kat sekolah aku. pakai baju uniform. pakai kasut sekolah. dan etc etc. kalau tak pakai tak boleh amek result. itu kata mak aku. tapi pengetua sekolah aku tak pulak cakap cam tu. macam biasa. aku kan anak yang baek tek kucin. hwehwehwe


tapi apa yang aku merapu kat atas tu suma nya betol. tidak ada yang salah. suma nya betol. tidak ada yang salah. suma nya betol. tidak ada yang salah. suma nya betol. okey. sape yang nak lempang bleh lempang skang TT____TT






kalau tak caya kita layan gambagamba neh






tengok tuh. sengal sungguh (--")





abaikan jururawat jerawat yang sedang mengaktifkan diri






kami sengal T___T






abaikan gigi aku yang sangat cantik itu (---")





tapi itu suma gamba rekaan se'eye'- 'eye'.  aku buatbuat je. kalau aku tak bagitau pon korang dah tahuuuu kan.



kalau korang nak kata aku nie saja nak hebohheboh kan-aku-punya-perasaan. suka hati aku lah mak nyahhh oyy. yang engkau nak sebok nape?? ni aku punya belog i tell yuuu okeyyyy. *tetibe emo



kalau ditengoktengok kan lah yee. aku ni kuat emo jugak ea. esheshesh. taksangka sunggoh. TT_________________________TT maybe harmon aku ni takstabil kot. yela pompuan kannnnnnn... *tak tanya ponn


ehh. apaapa aje lahh. aku dah taktahu apa aku nak taib lagi neh.

itu je kot untok entri kali ni besama cik adwabiskuttttttt..



p/s: doakan aku dapat result cemerlang esok ea =)




assalammualaikum
babai :D

No comments:

Post a Comment