December 23, 2010

harubiru

assalammualaikum. halu uolls.



ekekekekeke*gaya gedikssss. hari ni aku tak tau lah nape aku jadi rindu dengan zaman aku form2 tahon lepas. hemmhemmhemm




teruss suma kenangan berjalan jalan tanpa berhenti kat kepala aku. nak nangess pon ada. ehee




ok. tahun lepass aku ni budak paling pendiam dalam kelas tau. nak tahu kenapa. sebabnya aku tak ada kawan. awal2 tahun memang aku ngan kawan aku yang sorang ni rapat gila babun. kitaorang start kawan time form1 lagi. so bila dah form2. kitaorang memang still frensss gitu. dudok sebelah menyebelah i tell yuu ok. tapi ntah bila dah masok bulan februari(2009) dia jadi aggresif gilak.




dia pegi join group2 yang malas nak belajaq camtula. tapi group tu kawan aku jugak. classmate. biasala kan. kalau dalam sebuah kelas tak ada group yang perangai macam  pelikpelik degildegil tu tak sah la kan. so. kawan aku tu dia pegi la join group tu. dah sahsah group tu memang terdiri dari orang yang degildegil. dia tetap nak ikut. konon nak jadi follower setia la tu. hwehwehwe




group yang aku cakap ni memang femes dalam kalangan guru2 disiplin jugak lah.tapi masa tu guru disiplin petang je la. sebab kitaorang sesi petang kan. so kawan aku tu tinggal aku camtu je. sebenarnya ada cerita disebalik tadbir masa kawan aku nak join group tu. tapi nanti aku cerita. dia pegilah ikut group tu. ke sana ke mari buat bising dalam kelas. ikut ponteng.


haaa. time dia tinggal aku tekapai kapai macam tu. aku pun pegila bekawan dengan budak baru duaorang kat dalam kelas aku tu. yang sorang baru masuk tahun 2009. yang sorang pulak masuk masa form1(2008). kira baru jugak lah.


so aku ngan kawan aku pun dah tebelah dua. sorang pegi join group alim suci yang sorang pulak pegi join group beruk yang terlepas dari zoo. haii. mamang dasyat la kelas aku masa tu. huruhara i tell yuu okkk. so bila time exam je aku study sakan la. actually aku ngan kawan baru duaorang tu takla rapat sesangat. biasabiasa je. bila time exam aku dudok palinggg tepi(tepi tingkap belah kanan aku) n palinggg depan. haa. sebabnya. aku taknak dudok sama dengan penyangak penyangak lam kelas aku tu. oleh kerana aku ni salu dapat markah tertinggi subjek mathematic n anak murid kesayangan cikgu math aku. budakbudak nakal termasuk bekas kawan aku tu berhasrat nak tirutiru aku.  hape ko hengat aku ni mongok sangat taktau plan korang. helloooo. tengok tek lalat laa. sebab tu aku dudok berasingan dengan depa suma ni. yang dudok kat depandepan suma budak alim tek kucin. termasuk aku la tu. muahahaha

diaorang macam-dah-tau-aku-ni-tahu-plan-depa-kan. depadepa suma apalagi. bisinglaa.

penyangak1: amboyyyy kedekut bebeno ler engko nie
penyangak2: biasala. orang pandey. mana nak share markah tinggiiiii
penyangak1: hahhh. takpe. nanti aku dapat no1 dalam kelas mahu meraong dieeee

penyangakpenyangak: muahahahahahahaha

cik adwabiskut: hahhh. no1 kunun. macam mana nak dapat top3 kalau salu ponteng cik kak oyyyyyy. (tapi ayat ayat manis itu hanya berkata kata di dalam hati) harharhar



itu time aku exam laa. kelakar pon ada aku ngingat nye.

tapi itu suma asam garam kuah kari waktuwaktu sekolah kan kan kan. kalau tak ada kedengki kedengki time remaja macem haku ni. tak sah la mak nyahhh oyyy.


tu tahun lepas laa. bila dah form3. kitaorang suma nak exam. PMR pulak tu. suma belajaq. suma seliyes. suma nak dapat straight A's. kawan aku pun dah balik ngan aku. nyesal katenya ekot depa tu. *len kali ikut lagi yee =_=

actually. kitaorang dalam kelas tu dah macam abangkakak sama adek daa. kadang gelakgelak sampai boleh tercabut tekak ni. kadang gerammmm sampai boleh terpatah batang penyapu. muahahaha

tapi aku tetap akan miss miss korang la bebbbb

korang kawan aku. kawan sampai tueee

hope bila aku pindah sekolah nanti kita still in contact. stay keep in touch. ehehe *asal aku gelak

banyak lagi aku nak share kenangan ni. tapi dalam entri lain lak ea. kang bila dah cerita dalm satu entri ni. mahu julingggg mata uolllsss baca tauuu. tak kuasa aku nak tanggong nyaaa.


assalammualaikum. babai =)

No comments:

Post a Comment