December 23, 2010

PMR~!!

assalammualaikum. hye




hari yang dinanti selama beberapa bulan sudah menjelma. dan akan pergi*pendahuluan macam wat esei lak. hari ni aku amek result pmr. syukur ke hadrat illahi kerana telah menganugerahkan otak yang sangat cerdik ini.

haaa. korang nak tahu bape aku dapat




jeng jeng jeng*kasi saspen ckit



















3A 5B













huahuahua. aku tau aku tak pandai sangat. takat suam suam aik masak aje. tapi aku bersyukur jugak la kan. walaopun tak pecaye aku dapat ni je. tapi aku tetap BERSYUKUR =)

membe aku yang lain bleh tahan jugak laa. ada yang dapat straight A's. ada yang hampirhampir 8A. tapi takpe. kami sesangat lah besyuko. ye dak??

kepada ASSILA,DAMIA,SYAFIQAH,SHAZLIE,SHAFIQ,UMMAR,XAVIER n yang lainlain. congrets. (mahu aja aku letak semua membe kelas aku. tapi aku tak ada name list la. huahuahua)

tahniah kat semua students SMKKS. uollsss the besttt. awwww. suke tawwww~

semua membe membe yang rapat ngan aku. korang lah the bestt frenss i ever haddd. i telll yuuu. spikin spikin LONDON suda.

ahaha. okey. aku dapat 3A5B je.



A - BM, MATHEMATICS, SCIENCE *saje nak tunjok2 aku ni pandai. wakakaka


B - BI, KHB-PK, SEJARAH, GEO, AGAMA (seliyes. aku tak sangke sunggoh agama aku B. n SEJARAH aku pon B =____=)





tu uollsss(classmate) aku. nanti kan kedatangan aku pada 3/1/2011 k. aku pegi kejap je kat skolah tu. saja nak ngade ngade cakap ngan sume orang yang aku nie dapat sekolah asrama. huaaaa. baru sekolah asrama dah overrrrr. tak ada pendirian langsonggggg cik kak oyyyy. takdoplah. aku datang sekolah bab aku nak uruskan beberapa hal yang perlu diurus. sambil mengurus ngurus mende mende tu. aku ziarah la membe2 haku. itu aje. ehee



okelah. itu aje aku nak taja taja hari ni. kalau umo aku panjang aku buat entri lagi. wahhh. gitu. hengko ade. non hadoooo







p/s: malam ni harus celebrate aku ponye result. waka waka ey ey! * tetibe





assalammualaikum u ollss. babai =)

No comments:

Post a Comment