January 15, 2011

saya fobia dengan kamu!

wowowowo.. yaww.. wasap wasap.. aku balik rumah lagi hari ini..


ehem



assalammualaikumwarahmatullahhiwabarakatuhhhh uolss



huhu


hepy kah aku. bahagia kah aku. gumbira kah aku


herm. ekceli aku sendiri pun tak tahu. aku hepy atau tidak sama sekali dua tiga empat kali



korang mesti tahu kan apa aku nak post ni. tak lain tak bukan bukan aku nak post pasal asrama. baiklah. saya tahu. kamu boring. saya pun boring


ok. hari ni aku nak share masa first day aku masuk kelas hari isnin lepas. bape tarikh aku pun tak hingat. malas ehh nak nengok k a l e n d e r malam malam ni

masa hari isnin tu. macam biasa la kan. awal pagi bangun awal. mandi beratur. gosok baju sendiri bagailah. pastu pergi berek fast. lepas berek fast kitorang berkumpul balik kat asrama. lepastu baru ah pergi sekolah

dalam hujan lebat di awal pagi. naik turun tangga. sejuk sejuk. akhirnya sampai gak ke destinasi aku hah. kelas aku la maksudnya. huhuhu


lepas masuk kelas. mulalah sesi pembelajaran. first day kat sekolah tu mesti cikgu cikgu sebok nak tahu: nama, asal dari mana, sekolah lama, result pmr haishhh macam macam la

lepas rehat kitorang ada subjek BI(english). wooo. aku memang suka ah ngan subjek neh. hahaha. suka sesangat la teramat. tapi tu dulu ah. skang. hampehhh. cikgu yang ajar kitorang tu gila boring siott. tension aku. aku dah cuba suka kat cikgu tu hah. tapi tak boleh la pulakkk. insyallah nanti aku cuba lagi ea

ok. dalam orang dok kusyuk dengar cikgu tu ajar. mata aku sedikit dua dikit mengantok ah. boleh tahan gak ah aku nahan ngantok yang datang menggila masa tu. dalam dok diam diam. dengan mata pejam celim nengok cikgu nulis kata papan hijau.


tiba tiba



=============================================================



aku dikejutkan dengan *jeng jeng jeng



















benda yang bergerak masuk dalam kain aku. area betis tak silap aku. ataupun atas dari betis. benda tu gerak gerak. ape lagi. mata aku dah terbentang seluas luas padang bola sepak masa tu. pastu benda tu bergerak aggresif. cepat cepat tangan aku kepit kat kain untuk pegang benda yang bergerak kat dalam kain  aku tu (KAT DALAM KAIN OK!)

aku dapat tangkap. dalam 15 minit camtu aku kepit benda tu. dengan bunyi krek kruk menandakan beberapa tulang utama benda tu dah patah. pastu aku rasa macam lembut lembut macam jeli ja benda aku pegang tu. n. kebetulan jugak cikgu tengah sebok menulis kat papan hijau. aku ape lagi. dengan rasa cemas aku bangun pastu hentak hentak kaki.


sekali tup


tekzuttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttt mak noksssssssssssssssss











sentap aku oiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii

















makkkkkkkkkkkkkk






CICAKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKK!!!!!!!







huaaaaaa!!!!!!!!!!!!!!!!!!! hoishhhhhh. dahla aku paling geli geliman dengan cicak. kalau sesiapa yang dah kenal aku mesti korang tahu minetang apa paling aku SAYANGGGGGGGGG sesangat kan. apelagi. bila  nampak cicak *gelikkkkkk aku* terus aku rasa nak muntah nak pitam. dahla kaler hitam pulakkkk tu. heeeeeeeeeeeeee. geli akuuuuuuuuuuuuuu. haaaaaaaaaaaaa. gelikkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk D'=



n. semenjak kejadian hari isnin tu. aku semakin fobia dengan minatang yang diberi nama CICAK ANAK LIZARD. huishhh. geli geli geliiiiiiiiiii



kalau lah korang yang dapat cicak gatal yang tak dapat nak tahan napsu dia lagi sampai nak masuk kain manusia( ye la. kan selalu depa p tengok dalam toilet ja) aku nasihat kan korang korang. baik cepat cepat bunuh. biak dia mati syahid!


hishhh. geli aku. semakin geli aku tahuuuuuuuuuuuuuuuu -'-


oklah. ekceli mata aku dah ngantok. esok nak bangun awal. nak wat keja sekolah. kang tak siap pulak. ohh lupa pulak nak bagitau. koranh jangan lupa doakan aku supaya aku dapat ambik subjek add math kat sekolah tu. aku teringin sesangat la nak belajar add math. hee


ok. bubye. salam =)

No comments:

Post a Comment