January 9, 2011

adohai! asrama lagi

salam membacaaaa



ok. hari ni aku balik asrama lagi T_T. baik lah. aku straight to the point je lah ea. AKU TAK SUKA DUDUK DI ASRAMA SEKOLAH ITU fullstoppppp


memang! aku memang tak suka duduk kat situ. boring dow. penin kepala aku ni haa. tak tahannnnn. seterittt sangattttt. adoiiiii


dulu aku eksaited gilakkk. tapi skang. tengoklah. rasa nak balik terus ja. tak tahan wey. seniyer seniyer kat sekolah tu. ya allah! sombong gila babun. mata kat atas. hidung pun turut serta kat atas. dada ke depan. eshh. tak suka aku. tiap tiap hari dok ngadap muka sombong depa tu


kau tanya je la sape sape yang sekolah kat situ (budak pom4 la) mesti diorang kata TAK BEST! sebab faktor yang aku bagitau kat atas tu laa. sakit hati tahu!


haishhh. macam mana la nasib aku dua tahun kat sekolah tu. kat asrama itu. macam mana la ea? nak balik kat sekolah lama dah tak boleh lagi. kang menyusahkan makbapak aku ja. tapi bila pikey pikey balik. aku rasa tak payah la aku balik sekolah lama. kesian pulak ngan parents aku kan. dah belanja mahal mahal. tapi tak jadik. tak pa lah. aku sekolah ja kat situ. untok masa depan aku gak. lantaklah apa nak jadik. aku tak dulik. bukan kiamat pun


apa apa pon. aku tetap tak suka. tapi tk tahu lagi la macam mana dua tiga bulan nanti kan. mana tahu aku dah biasa. skang memang la. baru permulaan la katakan. takpe takpe. aku cuba amek cabaran ni. memang hebat! tepuk tangan sikit


kadang kadang kan. aku meraOng kat dalam hati ini tahu


aku nak balik!!!!!!!!!! aku nak SMKKS!!!!!! aku tak nak kat sini lagi!!!!!!!


aku nak makkkkkkk!!!! huaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa   D;


ape???  tak payah gelak laa. aku memang anak mak. haha*asal aku gelak


aku nak kawan akuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu




itulah yang aku selau cakap KAT DALAM HATI


huuuuuuuuummmmmmmmmmmmm. aku memang tak tahan kat situ. aku tak tau apahal ngan aku ni. boleh pulak pikey nak tukar sekolah. ye laa dah tahan kan. tapi skang dah TERLAMBAT. its tooooooooooooooo late dear!

OMG! aku harap hari ni aku balik asrama, tak yah la jumpa seniyer seniyer yang bongkak nak mampus. harap nya laa. aku harap laa. laa aku harap nya T_T


insyaallah. esok aku dah start masuk kelas. miggu lepas kitorang jalan kan aktiviti orientasi. minggu ni baru start nak belajar. ekceli aku datang kat sekolah tu nak belajar. bukan nak berorientasi. bagi fikiran aku yang masih ciput nak mentah ni. minggu orientasi tu hanya membuang masa sahaja. untuk apa jalankan aktiviti tu seminggu. buang masa nyahhh


bagi aku. minggu orientasi tu boleh jalan kan dalam dua hari ja. tak payah nak berminggu. baik belajar dalam kelas ja. tak payah nak berorientasi orientasi pun. dan bagi aku jugak, minggu orientasi tu memang minggu KESUKAAN pengawas form 5 kat sekolah tu. sebab???


sebabnya mereka mereka yang dah bergelar seniyer dan berpangkat pengawas selalunya punya kuasa nak tegur tegur. nak tinggi tinggi suara kat juniyer juniyer ni. termasuk aku la tuh. depa depa ni jugak boleh selalu mempamerkan aksi aksi lagak orang yang KIUT n macam diorang aja yang bagus dan betOl


maksudnya, semua juniyer juniyer ni. apa aja yang kita buat semua TAK BETUL. paham tak. contohnya







====================================================









ekceli aku malas nak bagi contoh. kang tak pasal pasal pengawas kat sekolah tu boleh teejumpa belog aku. pastu sound aku kat sekolah pulak. kira macam depa nak sindir laa. ok. kalau depa nak sindir aku. aku sindir balik. heheh mana aci kalau engkau engkau ja boleh sindir menyindir. aku aku pun nak sindir gak apa





ok. abaikan sikap bodoh aku yang terselah kat perenggan atas tu




tapi. untuk masa depan aku. aku kena terus ke depan. jangan toleh kat belakang belakang lagi. untuk masa depan yang cerah bagai aku punya matahari. kalau aku nak jadik lecterur yang bikaj bestari. aku kena lalui semua liku liku ni. ini adalah permulaan. setiap orang berjaya pasti akan merasai kepahitan nya dahulu. baru mereka akan merasa kemanisan nya


 ehehe. pandai tak aku pujuk hati yang sedang berduka ni. apa lagi. tepuk ah banyak banyak


hari ni. aku balik asrama pukul 230. sebelum pukul 530 aku mesti dah terpacak kat asrama tu. tak boleh lambat. kalau lambat kena denda TT_____TT


tak suka ah denda denda bagai ni



dalam dok merapu ni. ekceli. aku rindu ngan family aku. itu salah satu faktor gak sebenaunya. ehehehe. tipulah kalau aku cakap aku tak rindu kan. kau kalau dok jauh jauh dari family mesti rindu gak kan


lantaklah. korang nak cakap ape. aku tak peduli



ok la. aku mesti tidur. skang dah pukul 2.06am 9/1/2011


kang tak pasal pasal telinga aku kena belah dua ngan parents aku



salam tidur :)


doakan kejayaan ku di sana kawan =)

No comments:

Post a Comment