January 7, 2011

dudok di atas sofa sambil bukak belog ini

assalammualaikum. hyehyehyehye =)



huishhh. lma doh aku tak berblog neh ahaha. sesawang sesawang pon dah banyak kat blog ni. huhuhu.



ekceli aku tak tahu nak buat entri pasal apa. cos dah lama glakkk tak berblog ni. nak jugak citer pasal aku dok asrama tu. tapi tak tau nak mula macam mana. kalau kat asrama memang banyaklahhhhh idea datang melambak lambak. tapi bila dah hari jumaat, dah ada peluang nak berblog, satu idea pun tak datang. hampehhh



ye laa. macam mana aku nak ingat semua benda. aku kan dah uzur. macam mak nenek. walaupon umur baru belasan dan bukan ratusan. huhu



sumpah dow. aku tak tahu nak taip apa lagi. so. itu ja kot. ehehehe.



aku rasa. baik aku deactivate dulu akaun blog aku ni. kannnnn. dari tinggal terus bersesawang. baik kita tutup ja. kan kan kan






assalammualaikum. byebyebyebye =)

No comments:

Post a Comment