January 3, 2011

babai SMKKS =(

assalammualaikum. hye hye kita bertemu lagi.


tadi aku pegi sekolah tercinta. aku pegi ambik buku laporan akademik ngan fail entah pape nama nya. aku bagitau ngan mak aku. nanti ambik pukul 915. mak aku cakap ok dear. tapi itu cuma janji melayu yang mak aku buat


ye laa. aku suruh ambik pukul 915. tapi mak aku datang pukul 934. mana tak hangin satu badan. tapi aku tak kesah sangat. maybe mak aku ada kerja kat office tadi kan. yang aku hangin cuma aku takut tak sempat jumpa bestfrenss aku kat sekolah haa. kang waktu rehat diorang dah habis aku baru datang. takkan nak kacau orang dok syok belajar kan. sekolah itu pun satu. pesal bagi rehat doploh minit je. cuba cuba laa bagi sejam ka. agak agak la wey. muahahaha


sampai ja kat sekolah aku pegi kat pondok pengawal. mintak pas pastu isi borang (T_T)
peliksss. sekarang sekolah tu dah main isi isi borang pulakk. dulu tak pun. aku dah pindah baru ada sistem macam tu. haisshhh betuahhh betul


dahla dengan hujan renyai renyai aku berlari melintasi alam. mueheheheh. tapi kepenatan aku berlari lari bajet kiut semua nya hilang serta merta. bila tengok besfrenss aku dah tercegat sambil melambai lambai tangan sambil menjerit jerit nama aku. heee. terharu aku tauuu. kawan aku dah tunggu awal awal lagi sampai tak pegi berehat diorang. hurmmmm. terharu mak nokssss ='(


lepastu aku pegi menguruskan apa yang patut. jumpa cikgu. pastu mintak buku laporan. cikgu diana bukan beri buku laporan ja tauuu. tapi siap bagi fail kuning. huisshhhh. memang banyak eksperimen aku buat kat sekolah tu wey. mana tak nya. bukak ja. nampak kertas warna warni. heee. patut laa berat ja fail tadi. nampak nipis ingat ringan


dah selesai semua tu. aku pegi jumpa kawan aku yang lama tunggu aku kat depan bilik guru. yang jumpa aku cuma besfrensss aku ja (sila, mia n ika). yang lain aku tak jumpa. maybe diorang pegi melahap kat kantin kut. sampai tak ingat kat aku. walaupun dah bekali kali aku ingatkan (T_T) yang aku nak datang dan maybe itu hari terakhir kita jumpa. kunun nak ambik gambar. tapi camera tertinggal pulakk kat dalam kereta haa. mak aku tunggu  aku dalam kerata kat depan pondok pengawal ja


oleh kerana mak aku nak cepat sebab dia ada kerja kat office, aku pun tak sempat nak borak borak ngan BFF aku. kesian depa. penat menunggu. tapi aku tak sempat nak share share perasaan pun ='(


mulanya aku nak nangis. tapi terus idea yang datang secara mendadak kat kepala kata jangan nangis. nanti kita jumpa lagi. hujung minggu boleh pergi umah depa apa. itu lah ayat ayat manissss yang menenangkan aku waktu tu. masa tu aku tengah peluk ketat ketat kat BFF aku haa. mahu nangis. tapi tak brutal la kan kalau CIK ADWABISKUT menaaangiissss. hahaha


oh ya. BFF aku yang sorang nie. IKA. ada bagi somethin' kat aku. dia bagi beg bungkus warna merah ada reben reben kiutttt jaa. ngeee. riang nya hati akuuuu dapat hadiah kenang kenangan dari IKA =D


dia bagi aku SHAWL, RANTAI, GELANG macam macam laa dia bagi kat aku. thanksss ika. aku saayyyaaaannnnggg kau. peluk cium ketat ketat muah muah muah *gedikssss siolll


yang paling aku suka dia bagi aku SHAWL. awwwwww. sukanya. shawl tu kaler hijau. fevret aku. teehee~


to IKA. nanti aku pakai shawl yang bagi tu ea. cantikkkkk glakkkkkk =D


to MIA n CYLA. awak awak berdua. tima kasih sebab sudi jadi kawan saya walaupun sekejap ja. tapi kita dah macam adik beradik yang tak boleh dipisahkannnnn. sayang korang




cyla n ika

ika, cyla n miaaaaa =D

ok. ni sikit ja aku boleh kasi korang tengok. tak boleh banyak banyak. depa ni anak dara orang. tak baik letak gambar anak dara banyak banyak kat dalam blog blog neh. muehehehe


depa depa ni semua kawan rapat aku kat SMKKS. yang lain pun kawan gak. tapi kawan macam tu ja. yang ini kawan susah senang sakit sihat berat naik berat turun semua boleh kongsi sama sama tau. nak cari kawan macam depa semua ni laa susah bebenau skang. bab tu aku nak kami still keep in touch. walaupun tak selalu jumpa. atau tak jumpa langsung.

aku bukan tak nak jumpa lagi. tapi family aku nanti pindah kat kuching. cyla kut kut bapak dia ajak balik perak. mia takut takut bapak dia hantar pegi rumah nenek nya kat melaka. cuma ika ja yang still kat samarahan. so kalau jumpa takkan nak berdua aja. kan tak besttt

takkan bila ada reunion ramai ramai depa depa yang tinggal kat semenanjung kena menyeberang laut china selatan. tiket sapa nak bayaq. haa. jawab jawab

alaahaaiii. apa nak susah sangat. skang ni bukan zaman paleolitik lagi. skang zaman teknologiiiiii. macam macam ada. kau tekan ja. dah ada kat depan mata. kan kan kan


apa apa aje la. hari ni aku nak kemas barang asrama aku. kang tak pasal kena makan sup selipar ngan mak aku malam nanti. kau nakkk. kalau kau nak ganti tempat aku skang (--")


ok laa. nanti aku hapdate lagi ea. kalau aku sempat la. lepas ni adik aku nak balik sekolah. mesti dia teross pakai berokbend ni. malam aku tak boleh tidur lambat lagi. esok nak kena bangun awal. nak daftar sekolah baru. SM VOGUE MTG  here i come!!



notabukulali: babai. nanti kalau aku dah balik asrama aku update lagi ea. sayanggggg korang =D





assalammualaikumwarahmatullahhiwabarakatuh *rindu ngan cikgu SMKKS


bubye uollsssss =)

No comments:

Post a Comment