January 3, 2011

hari pertama sekolah seluruh malaysia =)

assalammualaikum. selamat pagi cinta. selamat bersekolah. selamat tahun baru. selamat selamat selamat selalu. haluuuuu uolsssss



hari ini aku tak sekolah. bukan sebab aku malas. tapi sekolah aku belum bukak lagi. ahaa. sekolah bapak aku ja belum bukak. wakakaka


haa. jangan dilayan sangat perangai aku pagi pagi neh. masih freshhhhh ok. jadi banyak ayat ayat cinta di awal pagi muahahaha


pagi tadi, ehh silap malam tadiii. aku janji ngan bapak aku. aku nak ikut dia hantar adik aku pegi sekolah pagi esok (pagi ni). tapi harammmm yawwww. aku tak dapat bangun dan tunaikan janji manis ku. teeheee~ aku memang laa bangun awal. tapi lepas bangun aku tidur balik. yelaa. tengok aku ja dah bangun. aku tidur balik. tapi subuh aku tak tinggal ok



lepastu mak aku bangun kan aku. mak aku cakap

bangun yawww. kata nak ikut hantar adik pegi sekolah yawww

aku: kejap lagi bangun yawwww

ok yawwww!


muahahaha. siollll. ada kat cakap camtu ngan mak. ahahah. mak aku tak cakap macam raper ok. mak aku selalu berkata kata dengan menggunakan ayat ayat power. memang ikhlassss dari hati pun. heee


jadiii oleh kerana aku tak dapat bangun ikut hantar adik aku pegi sekolah. aku pegi sekolah pukul 915 nanti. bukan malam ok. jadahh apa kau nak pegi malam malam. dah sah sah sekolah tutup


aku pegi sekolah sebab nak ambik buku laporan akademik aku ja. sm voke mtg aka sekolah baru aku nak mintak slip pra pmr. tapi sekolah aku tak ada slip. jadi aku pun berfikir guna otak yang telah diberi oleh-Nya ni untuk berfikir secara kreatif sikit. sikit ja. sebab aku bukan kreatif sangat pun. eheee


aku pun berfikir. kalau dah takdop slip apewww katewww kitewww gunewww buku laporan jewwww. wahhhhh. kreatif nya aku. muahahaha


siolllll. budak tadika pun boleh pikir macam aku. apa daaa


apa apa aje. aku nak siap siap. kemas apa yang patut. bab aku nak pegi sekolah ni. ehee


assalammualaikum. papai

No comments:

Post a Comment