January 3, 2011

tak lama lagi masuk asrama wey

assalammualaikum. salam sejahtera. salam satuuuu malaysiaaaaaaaaaaaaa *semangat dow



huhuhu. hari ni aku tak tau kenapa aku tak boleh tidur. tak boleh duduk diam. asyik nak buat somethin' je. tapi tak tahu nak buat apa jadi aku bukak blog buat entry



maybe ada beberapa faktor aku tak boleh duduk diam. darah aku ni dari pagi semalam(2/1) sampai skang....huishhhhh. senang cerita aku ni tengah nervous. nervous gila babun. babun gila nervous. gila babun nervoussssssss



seliyes beb. aku memang tak boleh tido. sakit tengkuk tahuu. bukan sakit kepala. tapi tengkuk aku ni haa. mahu patah asek baring tapi tak tidur dengan nyenyak pun. asek asek teringat kat sekolah tu haa. asek asek risau itu la ini laa. semua aku nak risau



aku pun tak tau kenapa aku jadi macam ni



selalu kan, aku la paling selamba badak je. tapi kali ni tak bolehh weii. badak lagi selamba dari aku. huhuhu



apa-yang-harus-aku-lakukan-di-pagi-dinihari-ini (betol ka spelling dinihari aku.. takut puleekk salah nyaahhh)



baju aku belum simpan-elok-elok-dalam-beg-lagi. borang borang pun belum ready. apa nak jadi ngan aku ni. cuti sampai sebulan haa. tapi apa yang aku dapat. nyesal aku tak guna cuti tu untuk me-mu-ha-sa-bah diri (inilah rakyat malaysia, bila dah terhantok baru nak menyesal) ehhhh sedap sedap mulut aku je salah orang malaysia. padahal diri sendiri yang salah. habis satu negara yang kena (T_T)



apa apapun. aku harap tahun ni berjalan dengan baik. tapi aku tak mengharap semua nya baik. sebab kita hanya mampu menyebut tapi langsong tak berusaha. ye dak?



insyaallah~ aku akan menyebut dan aku sendiri yang akan berusaha menggapai apa yang aku sendiri sebut guna mulut (-,-)



menggapai bulan. motif?


muahahaha. sengal doh tengok muka adik aku dalam tu. hahaha TT_____TT




===========================================================



apa apa pun. kita bukan sahaja pandai menyebut lepas tu berusaha. tapi kita juga kena ingat. apa aja yang kita lakukan iaitu merancang tidak akan sama dengan apa yang ALLAH tentukan. dan kita juga perlu senantiasa (sentiasa) menerima takdir yang telah ditentukan. tapi untuk mengubahnya kita perlu berusaha tauuuu



ehhh ehhh rajin pulak aku nak bagi nasihat ari ni yawwww







notabukulali: hope aku baik baik aje kat sana nanti yawww :D






assalammualaikum. peace bo war yawww

No comments:

Post a Comment