January 3, 2011

tak sangka dah 2011

assalammualaikumwarahmatullahhiwabarakatuh. haluuuu uoolllsssss



ohhh. lama sungguh aku tak singgah belog ini. tak post entri. huhhhh. lama lama lama. lamanya tak terkira TT___TT


dah jadi belog sarang lebehlebeh dah belog ini atau  lebih dikenali belog aku sendiri =___=



pejam celik pejam celik pejam tutup buka. dah tahun baru. hepy new year laa aku ucap kat korang sume. tahun baru. azam baru. baju baru. beg baru. sekolah baru. pakwe makwe pun mesti newwww punyeeewwwww. kan kan kan.


hahaa. tapi aku tak. aku budak baik (perasan baik jap). takdop makna nak kapel kapel nie. aku macam manusia kat dunia nie gak. mesti ada azam baru. azam aku tak banyak sangat tahun nie. tak macam tahun tahun lepas. ya laa. tahun lepas aku exam kan. so mesti nak belajar netoi betoi. nak dapat straight A's kununnya. tapi hampehhhh

bab tu azam aku tahun nie takat apa yang aku boleh buat dan apa yang wajib aku buat jerk. takde yang lebih melampau sampai mendidih didih punya azam tahun nie. just simple. AZAM AZAM aku tahun nie adalorhhhhh


  • melakukan suruhan ALLAH dan meninggalkan larangan-Nya

  • belajar betoibetoi jangan main main (mesti ada)

  • TURUNKAN BERAT BADANNNNN!!!!!!!!!! (tiap tiap tahun memang ada)



ahaha. itu je lahh azam aku tahun nie. sebenarnya banyak lagi aku nak azam. tapi takut pulakk. bukan takut ape nyahhh. takut diri ini sendiri tak mampu lakukan apa yang diazamkan. taknak pulak menyesal sampai tertonggeng tonggeng haa. kalau dah tertonggeng boleh bangun balik takpe. kang tak bangun bangun camana. takda orang len susah. aku sendiri yang sussaaahhh.


ni haaa. malam ni (malam ke) aku update blog pasal nak lepas gian je. ye laa. lama tu tak bukak belog sendiri. tak post entriiii. asek asek baca belog orang. asek asek komen belog orang haa. belog sendiri tak update. memalukan betolll.


ahaha. apa aku merapu ni. ye laa. ada orang cakap ape budak baru nak-up. haa. camtu laa yang aku dengo (ehh dengar ke baca  -__-)  apa apa je laa yee. nak up ka nak down ka. up to u laa TT___TT


tak lama lagi belog ni kembali menjadi belog sesawang pun. tak lama lagi. betol betol tak lama lagi. muahahaha


okey la uol. aku dah malas nak menaip haa *bukan malas tapi tak tahu nak tarok apa lagi
kuikuikui (--")




nakbagitahu: seliyes! aku tak sangka dah masuk 2011!!!!




assalammualaikum. bubye

No comments:

Post a Comment