December 27, 2010

follower =)

assalammualaikum. halu halu haluuuu uollsss!




ekekeke*tetibe. huishhh. lama sunggoh aku hapdate blog neh. naseb bek tak jadik blog sesawang (memang dah jadik pon) mana tak nyahhh. follower aku baru 5 horang. hehe. sebenarnya aku tak salah kan kat blogger blogger lain tu hahhh. aku marah dengan diri sendiri.




ye lahh. aku mesti buat entri tak best and tak gempak. tu pasal ada yang tanak jadik follower aku nih. aku rasa la. ehehe. tapi aku tak dulik menda menda tu suma yuuu. yang nak jadi follower blog mestilah dengan-hati-yang-ikhlas-bersih-tak-ada-niat-lain. kan kan kan.




mestilah kena ikhlas kalau buat satusatu perkara tu kan. wahhh. jadik pakar motivasi jap.




huhuhu. tapi aku tak kesah mana la follower blog aku ni. aku bersyuko gak bab follower baru takat ni. kang tak pasal pasal dapat follower belibu liban tapi tak pandai nak wat entri. hampehhhh




memang-buta-dan-tak-pandai-nak-membaca-lah-si follower yang follow blog yang tak pandai buat entri gempak lagi debommm. ye dak???




ada jugak yang follow blog orang tapi suroh blogger tu follow balik. kira macam i follow u. u follow me back. 




ada jugak blogger yang aku jumpa promote blog dia. kalau bab bab promote ni apa aku kesahh sangat nya nyahhh oiiii. tapi kalau dah promote siap letak "please follow me. i need follower. please please please" pastu siap letak muka seposen pulekk kat hujong ayat tuhh.




hey. korang tak malu ka buat lagu tu. macam mintak sedekah pulekkk aku MEMBACAnya tau. menyampahhh noksss. huhhh




tapi. itu satu dari cara nak promote jugaklahhh kan. aku pun ada promote blog aku kat membe2 sekolah. tapi tak lahh sampai suroh dierang follow haa. kalau nak follow, follow lah dengan ikhlas. ye dakkk ye dakkk. hahhaa










notabukulali: aku takut gak nak entri pasal ni. hehe. takut ada yang terasaa. hwehwehwe










renung renung kan dan selamat beramallllll :D












assalammualaikum and babai uolsss 



No comments:

Post a Comment