December 25, 2010

jalan jalan makan makan part 2

assalammualaikum. halu uolsss =)


tadi aku dah janji kan nak cita pasal aku g nengok wayang. ehhh korang ingat tak? kalau tak ingat aku dulik hape.hakhakhak

okey.kan aku ada cite yang aku n bradebrade akan g amek kazen aku kat hotel before pokol 2. tapiiii.betollah kata pepatah yang satu ni.

kita hanya mampu merancang.tuhan yang menentukan

mak aku call time aku tengah berblog


mak: kak, cepat kemas.kita pegi kampong.bagitaw abg n adek mandi copat.ari ni sambut ari jadi atok kamuuu(atok belah bapak aku)

aku kaku.lidah ku kelu.ngaaa.kalau nak pegi kampong maksudnya tak jadik la nengok wayang nya.tapi aku tetap kuatkan ati ni untok berkatakata

aku: ehm. ehm. ehm. jadik tak nengok wayang dengan kak nor? (gile.memang ego aku terselah laaa)

mak: jadik laa.pesal tak jadik.hishhh.copat la.orang nak sambut pukol 12 nie.dah dah.pegi mandi.mak tahu kamu sume belom mandii lagi

amboyy.kemain.dah boleh hidu kami belom mandi pulek tu.hape.bau sangat ke.

aku: haaahh. yela yela

aku tanpa membuang sesaat pun terus bagitahu bradebrade aku. lepas bagitahu diaorang aku pun pegi kat laptop. p tutup blog aku. bab tu lah penghujong ayat aku dalam ENTRI INI nampak kekelam kabut nye. ehehehe*malu dengan diri sendiri


waktu mak aku call tu. jam kat umah aku dah pukol 1130 (gilekan. kami adekberadek belom mandi.huahuahua) so tinggal separoh jam lagi nak bekemas. dan dengan kelam kabut nya aku p carik baju. aku main tangkap muat jep. ekceli aku memang salu main tangkap n muat je. tak suke n begaya sakan nyahhh.  kalau  di kirakira memang 30 minit aku mandi. takpun sehari suntok dalam jamban. huhuhu


jadi pagi tadik aku sempat minum aik masak je. aku memang camtu. bangun dari tido aik masak la yang aku carik. jadik aku tak sempat lahap nasi lomak pagi pagi camtu. hohoho pagi keee???


so. dengan perut yang menari nari kelaparan aku p masok keta n brade aku teros pecut macam F1. tinggal 10 minit g nak pukoi 12 noksss. grrrr

datang je kat kampong (area kuching jee. tak jaoh sangat) terus salam ngan datok tercinta. majlis tu bukan-party-yang-macam-budak-kecik-salu-sambot-and-lagu-hepy bufday toooo yuuuuu!!!!!!!!!!!! hip-hip-horeyyyy!!!!!!! takdop makna nye nyahhhh oyyyy~ kitaorang p sambot makan makan jerk. kira macam majlis kesyukoran gitu (sorry yep. gamba ade. tapi berokband nie buat perangai pulekkkk)


lepas je makan makan. kitaorang sembang sembang. tapi haku tak sembang ngan macik macik tuh. aku-kan-tak-suka-masok-campo-hal-hal-orang-tuaaa.kahkahkah


dalam pukol 1 suku macam tu. aku ngan bradebrade aku p jompe kazen aku kat hotel. mak ngan bapak aku naik keta kancil. haku n da geng naik myvi. brade sulong aku yang bawak *perlu ka aku bagitahu yang itu


dah amek kazen aku KAK NOR tu. kitaorang teros p Lotus Star kat KUCHING.


lepas sejam 30menit cite tu habesss (AKU MASIH DARA). pastu si kak nor ni kunun nya nak carik baju. tapi harammm. tak ade yang berkenan kottt. dia ajaklah kiterang makan MCDONALD. perghhhh. sesuai sesangat lah mase tu. perot aku dah menari nari mintak diisi. wahhhh. (apesal aku ase ayat aku cam sengal je nih. skema betol. betol skema)


makan ponye makan. tiba masanya untok hantar anak dara sorang ni balek hotel. MARLIN INN HOTEL. kalau tak silap aku laa. ehehe. lupe pulekk nama hotel tuuu


pastu kiterang balek omah. dengan perasaan lemah-gemalai-sopan-santun-aku-masuk-rumah.penattt yuuu~

masok ja dalam bilik. mahu tekejut berok haku. aku rasa berok pun tak kejut macam aku. hwehwehwe. mana tak nya. bilik aku bersepahhhh gila babunnn. dahla aku ponattt. dengan suasana yang indah itu. ponatt aku bertambah tambah nyahhhhhh


huishhh. dah rasa nak pecah kepala haku ni. aku-pon-kemas-lah-bilik-aku-yang-bersepah-tu. huhhh. dalam dok kemass kemass tuh. mak aku masok bilik. ehh ehh. tak penah di buat orang  tau. mak aku men kejut kejut kan aku camtu jerk. dahla aku penattt. tambah lagi dengan kezutan yang tak disangka sangka itu. huhh. mahu jantoh jantong aku.  mak aku boleh selamba badak gelak. ha ha ha. ape daa. tak lawak okkk. pastu mak aku kata nak ajak kiterang pegi makan makan kat pizza hut. itu MUKTAMAD.


hahhh! makkkk. akak penattt (akak taw. hengko adeee. dah kompem kompem adeee kan)


dalam pukoi lapan lebih camtuh. kiterang sefamily p serbu pizzahut. ekceli pizzahut tu tak jaoh sangat dari rumah aku. kojap je. tak sampai soploh menit taw

makan makan lagi. pastu p kedai cermin mata. beli cermin mata haku. dasyat dowww. dalam setahon mahu duokali tukak cemin matooo TT___TT


haishhhh. lepas p cemin mata. kami pun balek. masing masing penattt. masing masing mahu rehat and tidokkk. aku tak tidokk lagi. lepas tunaikan ape yang patot. aku tengok tv9. haduiiii. lupe pulakkk malam ni final idola kecil. tapi tak hape. yang penting aku dapat nengok persembahan HARISSSSS. awww. suke taww.


itu je aku nak citeerr untok entri kali ni. oh iye. sebelom aku terlupo. esok aku balek kampong mak haku. yeyeh! balek kampong! =_____=

so. tak taw le  dapat bukak blog kat saneeewwww or tidakkkk sma sekaliiii. maybe kiterang tak bawak laptop sama berokband kotttt TT____TT


nota bukulali: sayanggg harisss! tahniah tahniah menang idola kecil kali ini.. muahhh (gediksss siooottt)


assalammualaikum. babai :)

No comments:

Post a Comment