February 12, 2011

lama den tak update .. huhuhahahehe

straight A's SPM.. please..



assalammualaikum. hye uolls. apa kabar? huhu. lama aku tak update blog



maklumlah. aku busy dengan sekolah sebagai student yang bakal cemerlang gitu. hoho

naik bernanah telinga korang ea. aku dulik hape. ada aku kesah ke?



minggu ni aku dapat balik rumah. sebab hari isnin dan selasa nanti cuti peristiwa dan cuti ganti sekolah vokasional matang. so aku cuti ah hari isnin nanti. dapatlah aku tidur sampai terbenamnya matahari keh keh keh


skang ni, aku tengah sibuk dengan kerja sebagai seorang student di sekolah tersebut. alhamdulillah~ jiwaku semakin erat dengan asrama. tak adalah stress macam mula mula masuk dulu. ye lah. mula mula dulu aku terkejut dengan budaya sekolah tu ja. sekolah biasa balik pukul 130 macam tu. sekolah itu balik pukul 510. macam orang kerja jugak. mana tak terkejut mak noksss


and skang ni aku tengah cuba menyesuaikan diri dengan sekolah, cikgu, budak kat sekolah tu and etc etc


baru sekarang jugak aku sedar yang sebenarnya aku lansung tak stress sebelum sebelum ni. aku just merindui. aku terlalu melayani perasaan tersebut dan akhirnya mempengaruhi diri ku sendiri. kui kui kui
(dan macam penceramah lah pulek)


minggu depan aku tak balik rumah. ada sekolah ganti hari sabtu. jadi aku stay kat asrama ja. takpa. aku try stay kat hostel pulak minggu depan. ekceli, minggu depan parents aku pergi KL. tak silap aku hari Jumaat kot. lepastu abang aku ada kursus ape tah. so kebetulan pulak tak ada yang nak ambik aku nanti. maka sudah tercatat di dalam diari hati ku ini menyatakan bahawa aku akan stay di hostel minggu depan. hoho.**sudah pasti permata berharga ku keluar dengan  deras dan laju nanti :(


memang aku nak balik rumah. tapi nak buat macam mana. malas pulak nak menyusahkan dan mengkusutkan fikiran parents aku. inilah cabaran aku tahun ini. tak pernah ku sangka aku akan dicabar sebegini. tahun yang cukup mengajar aku erti kehidupan.



[asal ayat perenggan kat atas tu jiwang siottt ea]


[menyampah]




apa apa pun. hidup perlu diteruskan. AGI IDUP AGI NGELABAN. hua hua hua





aku sayang orang sekeliling ku tersangat amat. kalau jadik apa apa kat aku. aku mohon maaf, doakan aku supaya aku tenang nanti. ok.




sebab aku nak tidur. dah tak tahan sangat dah mata aku aku ni nak lelap



ok. bye! salam :DD

No comments:

Post a Comment