February 3, 2011

aku jeles dengan dia !

assalammualaikum.. hye uollsss!




hari ni aku hangin sikit. sikit jerk. tak banyak. huahuahua





ok. tadi aku terbukak belog gadis cenonet yang kiut miut lagi faymous amous ok!

belek punya belek. wahh! wa tak leh tahan lagi. dia ni memang lebih. melampau!









*apa aku merepek ni*








stret to da point lebih mujarab



aku jumpa belog  NAJWA LATIF. waduhhhhhh. gila tak jeles. dia ni dah ah sebaya ngan aku. tapi dia dah up lagi dari aku. huaaaaaaaaaa. jeles siotttttt. sengal doh


dan lagi buat aku jeles dia ni dah faymuos amous i tell u. dah ah pandai main alat alat muzik bagai. aduhhh. kalau nak banding ngan aku. tunggu lepas raya haji tahun 2020 wakakaka


aku mana reti sangat main alat muzik nih. main macam tu pandai ah. macam tu macam tu ja


tapi dia up dari aku. boleh main gitar, piano, drum(tak silap aku ah)


geniyes tak dia. geniyes kan kan kan. kira dia ni pewaris YUNA ANA RAFFALI semua tu ah


jeles aku! huhhh (TT_TT)


jeles aku bukan nya jeles sampai nak dengki tu hah. jeles macam macam tu aja. huahuahua


takpa takpa




malam ni aku just nak introduce NAJWA LATIF ni aja. nanti aku cerita lebih lanjut lagi ea. nak tidok ler. ngantok doh. sengal




ok. salam bye :D

No comments:

Post a Comment