February 1, 2011

novel oh novel

salam alaikum salam sejahtera kepada anda semua moga berbahagia dan SALAM 1MALAYSIA!


hye uolls!


semangat doh aku hari. malam ni pack barang pergi BINTANGOR. waduhh. selonoknyewwwwwww. tak sabar nak chawww jauh jauh dari SAMARAHAN. ahahaha


ok. entri kali ni bukan cerita pasal nak lari dari rumah. entri ini berkisarkan  NOVEL OH NOVEL

muohohoho



aku suka baca novel tahu. dulu, aku tak pernah baca novel. apa apa jenis novel lah. memang aku tak pernah baca mahupun sentuh. aku just tengok kulit ja. bila pergi kedai. memang aku lalu ja depan rak yang penuh dengan novel cintan cintun


tapi tidak sekarang. ahaha. sekarang ni aku jadi hantu novel. sampai abang aku kata aku ular novel. asal ja pergi mana mana kedai ah. nampak ja novel tersusun rapi. aku pergi belek belek. pastu aku ah orang suka sepahkan novel yang tersusun rapi tadi. wakakaka


aku start minat baca novel ni since last year. kawan aku ah. alaa ASSILA tu. dia ni suka baca novel. jadi bila lepas PMR. dia bawak novel untuk dibaca time tengah boring dalam kelas. masa tu ah aku mula intim intim ngan novel ni. novel first sekali aku baca ADAM DAN HAWA. aku kan takdop novel. dah sah sah ler aku pinjam novel si ASSILA tu. memang terbaik ah novel tu. hasil karya AISYA SOFEA.best siottttt. samapi terkeluar permata yang sangat berharga ini dari mata ku. hoho. tak pernah seumur hidup aku baca buku sampai meleleh macam tu. memang feeling habis ah aku baca novel tu.

so, start dari tu aku mula minat ngan novel. aku pinjam ngan kawan aku ah. kawan aku memang banyak novel. depa semua stok novel aku. sebut ja novel apa mahu. semua depa ada tahu. hahaha

bila time parents aku nak pergi KL, aku apa lagi. siap suruh depa pergi beli novel manyak manyak tahu. hahaha. masa tu aku masih kedekut. malas nak keluar duit sendiri beli novel. tapi sekarang tidak lagi. beli ja novel pakai duit sendiri tahu. hasil titik peluh aku menahan lapar waktu rehat. alaa. kira macam kumpul duit ah

tengoklah aku. betapa bersungguh nya aku menginginkan NOVEL cintan cintun. sampai sanggup tahan lapar. kau ado. takdop kan kan

contohilah aku. wakakaka

itu aja aku nak share pasal NOVEL cintan cintun. so, bila time bufday aku. korang bagi aku novel lah ea. tak payah yang mahal yang murah jadiklah. ahahahak

okla uolsss. nak kemas rumah neh

salam alaikum. bye!

No comments:

Post a Comment