February 15, 2011

hari ni gua balik hostel. kalau lu nak baca entri ni. lu baca. kalau ta nak. gua tak dulik. lu kena gak baca

straight A's SPM.. please..



assalammualaikum korang. hye hye hye


salam maulidur rasul =)




amboiiiiiiiiii. panjang bebenau tajuk entri ea. hahaha. bukan ada papepon kehkehkeh





hari ni aku balik hostel. hohohohohohoohohhhhhhhhhhhh. bencinya (-,-)




minggu depan aku stay. hohohohhhhhhhhhh. bertambah benci =_=


argh! hari ni balik hostel lagi. tak sempat nak enjoy puas puas. tak sempat nak jumpa member. tak sempat tak sempat. huhhhhhh

apa boleh buat. beras dah jadik nasi. tempoh enjoy sudah ditamatkan. membenci




tapi itewww sukewww cecangattttt. homework itewww dah ceciappp. hoho. ko ada. sik da nak? 




apa lagi ek





aku dah tak ada napsu lagi nengok blog ni. lantaklah nak bersarang ka. bertaik ka.  napsu aku dah hilang entah ke mana +______+





itu ja aku nak post untuk minggu ini. kot.





[boring kan]






p/s: EXAM!!!!!!!!! tak lama lagi. hohoh. doakan aku dapat buat lek lok ea. ngee
bila agaknya cikgu sekolah tu nak pilih budak yang nak amik add math ek. lama dah aku     tunggu. tak ada khabar berita langsung!




rindu kat depa ni. lama tak jumpa korang wei! ='(






bye uolsss. assalammualaikum :) 

sampai berblog lagi diminggu hadapan hadapan 

No comments:

Post a Comment