March 14, 2011

MINGGU CUTI AKU STUDY

assalammualaikum koranggggg!

li hao ma? (--"-)

hokhokhok lama sungguh aku tak usha blog. hek


biasalah. skang aku tengah busy gila mati tahu. hehhh. pastu aku jarang balik rumah gak. ujung ujung minggu atau ujung ujung bulan ja aku bali rumah. hek. tipu. tiap minggu aku balik
lempang empatplohempat dasssss (=__=)



dan napsu aku terhadap blog tercinta telah banyak kekurangan (ayat apakah ini?) ekceli, aku banyak sangat idea masa kat hostel. tapi tu masa kat hostel. kat sekolah. memang melimpah ruah idea nak tempek kat blog ni. macam macam aku nak kasik korang baca. macam macam idea gilo keluak ikut telinga (ada ke?)



tetapi, aduhai kasian korang. hwe hwe hwe



tak dapat korang korang nak baca idea idea. cerita cerita bodoh sengal aku. aku kalau balik ja dari hostel. sampai ja kat rumah. aku terus mandi. pastu tidur. tahu? haaa. tak tahuuuuuu!!!!

semenjak dua empat lima menjak ni. aku.. hishhh. susah nak cakap pakai tulisan jee nehh. aku kalau cakap ngan kena depan depan. face to face. muko ke muko. hehhh. tak boleh cakap pakai tulisan ARIAL ni jee. korang kena tengok  ekspresi muka aku baru korang tahu macam mana rupa selebet selabai aku. huh

tengok ah. kasian tak dengar ren-teh-an aku. kasian takkk!!!!. kalau tak kasian. kasi lah sikit rasa empati korang tu. kasi sikit pun jadik ah. hehh. tensen-haku-dengan-haku-sendiri. mengong

abaikan wahai sekalian alam. abaikan perenggan yang penuh dengan keemosian. abaikan. alolololololololllllllll. jangan emoci emoci yep adwa. (--"--) 

ok. hari ni aku gumbira. kenapa? heh. bodoh nya. CUTI ah. apa lagi. nasib cuti ni seminggu. kalau dua tiga hari ja pengetua tu kasik. memang aku ambik kamus dewan tebal tu. pastu hempok kepala dia. baru tahu macam mana rasa bila dipaksa belajaq duoplohempatjam. 

itu pasal cuti. memang happy ah. sebab cuti. tapi tidak akuuuuu. itu korang ja. kenapa? (aku jawab lagi)  sebab lepas cuti neh. sekolah aku ada exam. wohohohohhhh. memang menyengalkan. time cuti aku belajaq. tak pasal pasal kena puji ngan adik aku. hohoh. tak pernah dalam hidup aku belajar time tengah syok holiday (-_-)

tapi takpa. aku happy jugak. dalam happy ada kesedihan. sob ;(

ok ah. ini sahaja untuk entry hari ini. kalau aku ada idea. aku tempek. skang. aku nak masak mi. mi apa anak anak sekalian? yeyyy! betul. mi maggi. huahuahua

minggu ni. mak aku pegi KL yuu. jenjalan. aku? duduk rumah. dalam bilik. bukak buku (=_=)
p/s: aku dapat masuk kelas addmath uollsss. *aksi kembang hidung gaya pompuan gediks jalan catwalk sambil lambai lambai tangan. hek. bangga nya!


assalammualaikum. ok bye!

No comments:

Post a Comment