March 17, 2011

E X A M!! ayoyo!!

ASSALAMMUALAIKUM!!!!!!!!


jawab salam aku! kalau tak aku sumbat mulut engko dalam mangkok tandas hotel Hilton. huahuahua. sapa tak nak wey. HILTON tu

whatever. tinggalkan perangai tak senunuh aku. sekarang kita move to the topic. aha. betul ka ENGLISH aku. hukhukhuk. lantak




ok. exam exam exam!!!!!!!!!!!!!!



aku belum ready yaw!

boleh tunda tak. takpe. bukak sekolah nanti aku mohon kat pengetua. hohoho. agak agak dia kasi tak exam ditunda. aku rasa dia kasi.



















kasi terajang!




hahaha. bersepah isi perut aku diterajang pengetua sekolah tu hah. ko nak. aku tak nak. aku masih sayang perut muncit aku ni. walaupun muncit. hek





huaaaaaaaaaaa. sekarang aku demam. demam exam. aku takut. takut gagal. kalau fail kena masok neraka. bab tu aku takut ha. neraka apa? neraka TUTTTTT





melampau! ya. itulah mulut aku yang kita boleh gambarkan sekarang. hukhuk





=======

tapi tidak mengapa. aku akan usaha untuk lulus dengan cemerlang. yeah! semangat yaw!




walaupun belum ready sepenuhnya. hakhakhak




ok ah. itu aje aku nak share hari ni. masa ni. aku tak nak word word jahanam terus keluar dari mulut neh.



ok bye!


salam =))

No comments:

Post a Comment