May 31, 2011

IM BACK! ;)

ASSALAMMUALAIKUM ;)

Allah. lamanya aku tak update blog. ngee

tapi sekarang sudah datang lagi!


aku bukan apa. sebelum ni aku malas nak bukak blog haa. nengok aje. malas nak post entry. busan gitu lorh. ehehe. okok

lagipun aku sekarang ni jarang balik rumah. jarang unline. sebab tu jarang mengepust entry. hampoiii. nampak sangat menipunye~ wakakaka

sekarang cuti sekolah datang lagi. tapi aku tak rasa macam cuti. koje rumah melambak uollss. ada kau kesah. hmp!  cakap ngan korang pun tak guna. bukan korang pun. ye dak?

apa apa pun. sekarang jerawat aku semakin kurangbanyak ok! dan disebabkan itu aku semakin tension (tak ada kena mengena nyee) lantaran semakin tension. badan aku semakin membesar. dan membuat aku rasa malu malas segan nak keluar jalan jalan. hmp!

ok la. itu aja untuk waktu ini. ISYAK tak lama lagi

chau!

SALAM ;) have a nice day uolls. bye

No comments:

Post a Comment