June 2, 2011

ANNYONGHASEYO ;)

hi. assalammualaikum ;)
apa kaba? cihat? dah makan vitamin c ka belom? kalo belom. meh sini aku tulun suapkan seketul vitamin c. meh siniii. come to mama baby. hwehwehwe


*aku memang gediks


ekekekekekeke (sambil tepuk tampa lantai)


ehem


tetiba aku rasa hari ni macam aku tengah dudok tengok wayang cite ayat ayat cinta ngan member kat MBO Spring sambil makan popcorn air pepsi pastu gelak gelak sampai keluar bijik mata teburai isi perut pecah kepala mulut tak dapat ditutup lagi. harkharkhark muahahahahaha xD






gelak la woiiiii!



cenggini. kawan aku call aku. pastu dia nak tanya somethin'. tapi last last melalutttt ke tempat lain. eheheheheh. celiyesss (gaya heliza helmi~ awww suka kak ija) memang kelakar habessss. malas aku nak cite kat kome. lain pulakkkk pikey nyeeee. mueheheheh



ni aku tuju khas buat komeee sekaliannnn



(tetiba rasa feeling abes lepas kawan aku kata byebye salam sayang yuu tau)


*sebenarnya tak ada kena mengena dengan lagu dan pic itewww ea




Ayat ayat Cinta


nak jadik cenggini ah nanti. cantik :)

ayat ayat cinta (=

sweet je muka dia kan ;)

best nya kalau dapat husband cenggitu (=_=)


Desir pasir dipadang tandus
segersang pemikiran hati
Terkisahku diantara cinta yang rumit

Bila keyakinan ku datang
Kasih bukan sekedar cinta
Pengorbanan cinta yang agung
Ku pertaruhkan

(chorus)
Maafkan bila ku tak sempurna
Cinta ini tak mungkinku cegah
Ayat-ayat cinta bercerita
Cinta ku padamu

Bila bahagia mulai menyentuh
Seakanku bisa hidup lebih lama
Namun harus ku tinggal kan cinta
Ketika ku bersujud... (Last x2)


apa apa pun, thanks to my beloved friends cause make me laugh today! uollss make my day xD sayang koranggg! muahhhh *flying kiss 






p/s: actually n3 ni nak citer pasal ayat ayat cinta aje. tapi lain pulak jadiknya. takpe takpe, nanti aku buat lagi yang baik punya. teehee~






JANGAN LOPE UNDI ERUL AF9! ANNYONGHASEYO! *ehhh betol ka ejaan ku itu?






(tetiba promote Erul lalalalala)








salam ;)

No comments:

Post a Comment