June 7, 2011

Cerpen aku hari ini #2

assalammualaikum. hi readers sekalian C:

apa khabar? sihat ka? dan makan vitamin ka? kalau belum, meh sini aku tolong suapkan seketul vitamin C khas untukmu dariku. haha XD


ok. whatever (=___=)

very very long time aku tak update blog (hek! baru sehari tak update. da kecoh)


















actually, aku tak tahu nak post apa hari ni. 



oh. ada la sikit



tadi aku lipat kain tau (berita gembira). dua bakul besar. gila kentang lenyek la. kan kat sarawak tengah hujan sekarang. so, baju yang disidai semalam tak kering. bila tak kering masih lembap. disidai pulek pada hari ni. bila hari ni sikit sikit je hujan turun. renyai renyai gitu lorh. so, kering la jugekkk~


bila kering la jugekkk~ aku la orang yang paling baik ayu sopan sanggup tolong mak. ok :P (perasan sendiri) 


akupun lipat duo bakul besar yang penuh dengan baju, baju dalam, seluar, seluar dalam dan seumpamanya. start pukul 1 tengahhari sampai pukul 6 lebih, i tell yuuu




mana tak sampai pukul 6 lebih. sambil melipat. sambil nengok korean-drama. ikikiki (-,-) feeling feeling jugekkk~






w h a t e v e r. LOL XD




ok ah. itu sahaja cerpen ku kali kedua ini.






agak agak kalau tulis cenggini masa exam, boleh dapat fullmark tak. muehehehe






bye uolls :D






wassalam ;)

No comments:

Post a Comment