June 11, 2011

KL GANGSTER! i loikee :D

Assalammualaikum. hi readers!




semalam aku tengok wayang ok. tengok KL Gangster. gilaa. terbaek ah movie tu. tabiik aku kat syamsul yusof. hoho. kat dalam filem ni. nama pun gangster kan. so, keja dia gadoh je ah. sikit sikit nak mengamuk. tapi aku suka jugak ah. hehe. 


zizan raja lawak tu pun ada. dia jadi abang long fadil. zizan ni. heshh. malas aku nak explain. sampai terkeluar semua usus usus aku gelak je. gilaa. memang lawak abis ah. suka aku!


ending filem ni. si Malek(Aaron Aziz) kena tangkap polis lagi. Shark(Syamsul) mati kena bunuh. aku malas nak cerita lebih. korang tengok sendiri. confirm tak rugi ok!


jom layan gambar



aku tak tahu dia ni mati ke tak akhirnya (-,-)



adik beradik gaduh

time shark mengamuk






sikit je gambar. haha X$. apapapun, filem ni terbaek wooo~


aku dah, korang? (ala2 iklan modes pulekk. haha XD)






ok ah. bye!






wassalam :D

No comments:

Post a Comment