June 9, 2011

Tinggal 2 hari lagi

Assalammualaikum. hi readers!




wooo~ "duohari lagi nak balik hostel ni. hmp. tak best nya. boring nya. nak cuti lagi. please" hoho! ko nak merayu sampai keluar taik taik berdarah sekalipun tak ada nya orang nak bagi cuti lagi. cukuplah dua minggu. walaupun hakikatnya tak cukup. 


ok. sepatutnya aku happy gilaa. nak belajar. okkk. yesss. sekolah! yay2! sekolahhhhhh! (=____=)



grrrrrrrrrrr~





whatever






lepas ni. tak de ah aku nak ngadap blog ni lagi. 2 minggu stay wooo~ tak pernah aku stay. tapi pengetua suruh stay woooo~ jahat bebenau le principal tu



ok ah. aku nak tidur dulu. mimpi nak pergi KOREA ah. esok aku post n3 lagi ea. tadop mood malam ni. ngeng. whatever. sengal doh (-.-)
















p/s: bukan tadop mood doh. tapi aku rasa, malam ni ayat aku macam skema jek (=__=) *malu dengan diri sendiri






kbye!




wassalam ;)

2 comments: